Nadat ik bij verschillende fysiotherapeuten was geweest zonder echt vooruitgang te merken, kwam ik behoorlijk wanhopig bij Gema terecht vanwege een enkelprobleem dat maar niet wilde genezen (ontsteking, last van de banden…). En eerlijk gezegd was dat echt een keerpunt.
