Ik had al een tijdje last van pijn in mijn kaak en niemand wist wat er aan de hand was. Bij Gemma merkte ik al vanaf de eerste sessies veranderingen en, bovenal, begreep ik waarom ik dit had. Ik ben haar erg dankbaar.