Absoluut een aanrader. Ze is mijn vertrouwde fysiotherapeut. Een vriend die masseur is, heeft haar aan mij aanbevolen (vanwege rugpijn en ischias) en het is een schot in de roos geweest voor mijn gezondheid. Bedankt, Gemma.